My Sweet Petunia Precision glue press

Vandaag een klein vreugde dansje… Al in november wilde ik de Precision glue press hebben maar hij was uitverkocht. Toen zou hij half december leverbaar zijn, dus ik dacht mooi die wil ik wel voor kerst. Maar helaas hij kwam maar niet.

En toen ineens was hij leverbaar jippie. Dus donderdag heb ik hem besteld bij cloud9crafts samen met nog een gecondoleerd stans van Carlijn Design.

De stans heb ik besteld omdat ik pas geleden condeleance kaartjes nodig had en ze eigenlijk niet kon maken omdat ik niks had met gecondoleerd. En nu had ik ze gelijk meebesteld met de glue press

My Sweet Petunia Precision Glue Press is hier bij cloud9crafts te koop.    Bij Doe@ding is hij ook te koop

De stans Gecondoleerd ( CDSN-0023) ook bij cloud9crafts en Carlijn Design te koop.

sorry voor de wat rommelige foto ( appelsapje en mijn Stanley Quencher cup) ik was een beetje enthousiast

De My Sweet Petunia Precision Glue Press is een tool die ervoor zorgt dat je de lijm van vooral de Nuvo lijm makkelijk uit het flesje kan laten vloeien, je krijgt dan een contstante flow. Er zit bij de glue press een vol flesje nuvo lijm en een leeg flesje waar je zelf je favoriete lijm in doen. Er zitten 2 tips bij een normale en een fijne tip.

Ook zit er een houder bij waardoor je als je bezig bent niet iedere keer je dop op je flesje hoeft te draaien. Hij kan zelfs zo blijven staan als je de volgende dag weer verder gaat. Hij zou zelfs meerdere dagen/ weken zo kunnen blijven staan er kan dan een klein lijmpropje vormen maar die kan je dan weg halen en dan kan je gewoon verder. Het is niet aan te raden. Ze raden aan als je hem  langere tijd niet gaat gebruiken wel gewoon de dop erop moet doen.

Wel zorgen dat de lijm uit de tip is of in ieder geval zo veel mogelijk anders heb je kans dat je met het naaldje de tip eraf kan trekken.

Dit zijn dingen die ik gezien en gelezen heb op internet. Ik heb hem nog niet gebruikt, ik wil er graag even voor zitten maar met een ziek kindje die veel energie heeft en vraagt kom ik niet echt helemaal aan mijn ontspanning toe haha.

Hier zie je hoe de tip rust op de speciale rubbere nop en zo komt er geen lucht bij en kan je hem laten staan als je lekker bezig bent.
Zo ziet de Precision glue press er uit als je hem neerzet als je crea bezig bent ( ik heb hier even de lege fles voor gebruikt). Het dopje kan goed voorop zodat je het dopje niet kwijt kan raken.

Ik heb nog niets ermee gedaan maar zodra ik er mee bezig ben geweest en heb beslist welke lijm er in het lege flesje gaat, laat ik het natuurlijk weten.

De reden dat ik deze zo graag wilde hebben is omdat dit het vloeien van de lijm vergemakkelijkt en met mijn fybromyalgie worden sommige dingen wat moeilijker. Ik heb ook al van iemand als antwoord gekregen dat zij ook fybromyalgie heeft en dit heel erg helpt dus ik heb hele goede hoop..

Andere blogs:

Lifeofangelz  op deze blog schrijf ik over de dagelijkse dingen, tips en tricks, ideeën en over bepaalde gezondheids dingetjes waar ik mee kampt zoals fybromialgie en endometriose. Ook wil ik weer de challenge oppakken met het zo goedkoop mogelijk de boodschappen doen in deze nogal dure tijd.

Angelzvsdekilootjes Hier zet ik recepten op en wil ik wanneer de rust is wedergekeerd en ik er aan toe ben de strijd tegen de kilootjes, om zo een stok achter de deur te hebben. Nu is het nog iets te druk om het op te kunnen pakken.

Mijn blogs zijn helemaal vanuit mij zelf als hobby begonnen.  Ik verdien hier niks aan en ik koop de dingen waar ik over blog zelf. Alles is mijn eerlijke mening en mijn bevindingen. Wanneer ik iets heb gekregen voor een verjaardag of wat dan ook dan zet ik dit erbij. Ik word niet gesponsord.

Leuk dat je op mijn blog bent. Abonneer je op mijn blogs zodat je niks mist. En geef mijn berichtjes een like ( sterretje) dat zou ik super leuk vinden.

Voor vragen enz. kun je mailen naar lifeofangelz@gmail.com

Auteur: lifeofangelz

Ik ben Angelique 39 jaar 16 jaar getrouwd met de liefste man en samen hebben we een dochtertje van 11 jaar en een lief klein mannetje van 4 jaar. Met deze blog wil ik de dingen schrijven die in verleden zijn gebeurd, dingen die mij bezig houden zoals gezin, huishouden, hobby en mijn strijd tegen de kilo's en wat ik meemaak op een dag. In mijn eerste blogs vertel ik waarom ik ben begonnen met deze blog.

Plaats een reactie