Kerstkaartjes gemaakt

Ik heb de afgelopen tijd niet heel creatief gedaan. Dit omdat ik even goed ziek was. Eerst in oktober bijna 2 weken bezig geweest met een flinke griep en vervolgens een paar weken erna Corona maar ik ben hier ook weer goed mee onder de pannen geweest. ( ik test af en toe omdat ik met mijn vrijwilligers werk ook met kinderen sta waar de weerstand door gezondheid wat lager is en er opgepast moet worden). Maar ik ben hier nog steeds van aan het opknappen. Ben er al ruim 8 weken mee bezig. Maar goed gelukkig heb ik nog wel een paar kerstkaartjes kunnen maken.

Als basis heb ik een vierkante kraft kleurige kaart gebruikt. Op de basis kaart heb ik een kerstpapier geplakt nadat ik deze op maat heb gesneden met mijn Deckle Cutter van Tim Holtz ( deze heb ik voor mijn verjaardag gekregen van manlief)

Ik heb met behulp van de mini scoreboard van We R Memory Keepers een Rozet gemaakt en deze op een kaart geplakt. Ik heb hiervoor een strook Kerstpapier gebruikt ( zo stom dat ik deze niet heb opgemeten sorry) niet te breed anders gaat het vouwen in een rozet zo moeilijk. Om de 2e streepje een rillijn gemaakt met de scoreboard en daarna iedere rillijn trapgewijs opgevouwen. Deze in een rondje gemaakt en met een rondje die ik uit het kerstpapier heb geponst vastgeplakt. Gebruik hier snel drogende of misschien je hotglue gun voor want het gaat best lastig.

mini scoreboard van We R Memory Keepers

Voor mijn verjaardag heb ik een waxsealset gekregen van mijn lieve schoonzussie en zwager. Hier zaten de waxseal kralen in, een lepeltje om de waxseal kralen te smelten, kaarsjes, en een set met kerst waxseal stempels. Dit heb ik gebruikt om de kerst kaarten iets op te pimpen. De afbeeldingen op de waxzegel heb ik ingekleurd.

Hiervan heb ik een paar kerstkaartjes gemaakt. Volgend jaar ga ik kijken of ik iets eerder kan beginnen met de kerstkaartjes zodat ik weer wat anders in elkaar kan flansen.

Voor X zijn klas had ik ook kerstkaartjes gemaakt ( 36 stuks) maar dit was voor mij wel een makkelijk bezigheidstherapie. Bij de Action hadden ze van die blokken met voor gestanste plaatjes en zo kan je dan best makkelijk een kaartje in elkaar zetten. Voorbeeldje zit erbij dus easypeasy lemon sqeasy. Heb hier alleen geen foto’s van gemaakt.

Zoals je hebt kunnen lezen heb ik al een paar kadootjes gebruikt die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. De rest ga ik ook natuurlijk gebruiken. Ik zal in een blog nog even laten zien wat ik allemaal heb gehad en als ik er dan al iets mee heb gemaakt dan zal ik dat voorbeeld erbij doen.

Leuk dat je weer op mijn blog bent, kijk ook eens op mijn andere blogs:

  • LifeofAngelz Dit is mijn alledaagse blog. Hier heb ik het over mijn dagelijkse dingen, gezondheid, tips en tricks en als alles meezit vanaf januari de boodschappenchallenge.
  • Angelzvsdekilootjes deze blog ben ik begonnen om recepten op te zetten en mijn reis tegen de kilootjes. Het is ook de bedoeling deze blog weer op te pakken wanneer er wat dingen zijn opgelost.( en dat zijn nog niet de kilootjes helaas 😉 )

Mijn blogs zijn Non- sponsoring. Alles wat ik gebruik en over schrijf heb ik zelf aangeschaft of gekregen ( en dit schrijf ik erbij). Alles waar ik over schrijf en wat ik plaats is mijn eigen ervaring ik ben geen profesional maar probeer er wel wat van te maken ( in de hoop ooit in een designteam van een mooi hobbymerk te mogen komen… Dromen mag …)

Bedankt dat je op mijn blog bent. Volg mijn blogs om op de hoogte te blijven en geen blogs te missen.

Alvast een mooi uiteinde en een gelukkig, gezond en liefdevol 2024 gewenst.

Auteur: lifeofangelz

Ik ben Angelique 39 jaar 16 jaar getrouwd met de liefste man en samen hebben we een dochtertje van 11 jaar en een lief klein mannetje van 4 jaar. Met deze blog wil ik de dingen schrijven die in verleden zijn gebeurd, dingen die mij bezig houden zoals gezin, huishouden, hobby en mijn strijd tegen de kilo's en wat ik meemaak op een dag. In mijn eerste blogs vertel ik waarom ik ben begonnen met deze blog.

Plaats een reactie