Kaartje Gefeliciteerd feestje

Dochterlief had vorige week een feestje van een klasgenootje. En het was eerst niet zeker of ze kon dus ik had niks in huis en ook geen kaartje. Vrijdag tegen de avond is het toch besloten dat ze ook zou gaan ( ze was niet zo lekker die paar dagen ervoor) en het klasgenootje wilde graag geld.

Dus om het geld in te doen heb ik dit kaartje gemaakt.

Voor het kaartje heb ik een kaart met kraft kleur ( bruin) gebruikt als basis. De outline van de tekst is van zwart dun karton en de letters heb ik gedaan met 2 kleuren halografisch papier.

De stans is een stans die is van Carlijn Design zoals jullie weten ben ik echt een fan van de lijn van Carlijn design juist omdat het net even wat anders is en het gewoon je kaart afmaakt. Je kan haar stempels en snijmallen gewoon overal mee combineren.

De snijmal kun je kopen bij Carlijn Design :  https://www.carlijndesign.nl/snijmallen-a6-gefeliciteerd.html

het is echt een leuke stans en zorgt ook nog eens voor puzzelplezier.

Ook Scrapbookdepot heeft deze snijmal: https://www.scrapbookdepot.nl/catalog/product_info.php/products_id/37704

Bij beide winkels koop ik altijd online graag mijn spullen en wordt bij beide echt super geholpen.

snijmal gefeliciteerd van Carlijn Design  CDSN-0123 ( foto is van de site van Carlijn Design)

Bedankt dat je mijn blog leest. Abonneer je om niks te missen en geef mijn berichtjes een like dit zou ik super leuk vinden.

Kijk ook eens op mijn andere blogs:

http://www.lifeofangelz.wordpress.com op deze blog schrijf ik over van alles en nog wat. De dagelijkse dingen en struggelingen. Tips en Tricks enz.

http://www.angelzvsdekilootjes.wordpress.com op deze blog zet ik recepten en mijn strijd tegen de kilootjes.

Op Facebook kun je mij ook vinden hier zet ik op wanneer er een bericht online staat.

via lifeofangelz@gmail.com kun je contact met mij opnemen

Auteur: lifeofangelz

Ik ben Angelique 39 jaar 16 jaar getrouwd met de liefste man en samen hebben we een dochtertje van 11 jaar en een lief klein mannetje van 4 jaar. Met deze blog wil ik de dingen schrijven die in verleden zijn gebeurd, dingen die mij bezig houden zoals gezin, huishouden, hobby en mijn strijd tegen de kilo's en wat ik meemaak op een dag. In mijn eerste blogs vertel ik waarom ik ben begonnen met deze blog.

Plaats een reactie