Donut worry

Mijn schoonzussie was 8 februari jarig. Doordat de griep in het gezin van mijn schoonzussie aan het rommelen was is manlief niet op visite gegaan. Maar ging hij 28 februari langs. Daarom kon ik de kaart nog niet plaatsen.

Ik heb bij deze kaart gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo Donut stencil. Deze zat ook bij mijn Dutch Dabadoo setje die ik kreeg van mijn schoonzussie voor kerst.

Als basis kaart heb ik een kraft kleur uitgekozen en een zwart ondergrond gemaakt. De donu is ook uit kraftpapier gemaakt en holografisch roze heb ik gebruikt als “icing”

Met peel off letters heb ik de tekst donut worry age is just a number erop geplakt.

Voor de binnenkant van de kaart heb ik gebruik gemaakt van regenboog kleurige perkament papier. Een stencil met de tekst Happy Birthday heb ik met een embossing pen overgetrokken waardoor het uitgebold is.

With love is een stencil van mijn fiskars mini shape boss embossing system die is heel makkelijk je heb 2 stencils en daar doe je een papiertje of in dit geval perkament papier tussen zet je vast en je kan beginnen, en het is een heel makkelijk systeem. Helaas heb ik hier niet heel veel stencils voor. Ik heb deze gekregen toen ik geholpen had om een 2e hands winkel leeg gemaakt werd en ik aanbood om te helpen.

Kijk ook eens op mijn andere blog waar ik over de dagelijkse dingen blog LifeofAngelz

Aboneer je op mijn blog zodat je niks mist van mijn blogs.

Op Facebook kun je mij ook vinden. Hier zet ik ook neer wanneer er een blog online komt.

Via lifeofangelz@gmail.com kun je contact met mij opnemen.

** NB> mijn blogs zijn non-sponsoring ik betaal alles zelf mits ik iets gekregen heb zet ik dit er natuurlijk bij. Wat ik schrijf qua mening en wat ik doe is allemaal uit mijzelf. Het kan wel eens zijn dat ik iets maak wat een ander ook een keer heeft gemaakt dan zet ik het erbij dat het een ideetje is wat ik heb gezien. Ik kan niet altijd vinden of onthouden wie wat gemaakt heeft. Maar meerendeels probeer ik zelf dingen te verzinnen en te maken.

Auteur: lifeofangelz

Ik ben Angelique 39 jaar 16 jaar getrouwd met de liefste man en samen hebben we een dochtertje van 11 jaar en een lief klein mannetje van 4 jaar. Met deze blog wil ik de dingen schrijven die in verleden zijn gebeurd, dingen die mij bezig houden zoals gezin, huishouden, hobby en mijn strijd tegen de kilo's en wat ik meemaak op een dag. In mijn eerste blogs vertel ik waarom ik ben begonnen met deze blog.

Plaats een reactie