Hoera 70 jaar

6 februari is mijn papa 70 jaar geworden. Ik ging de zaterdag ervoor met C en X even op visite en nam dit kaartje mee en de label om een flesje whiskey geknoopt

Ik heb  voor de kaart basis een A4 van een kraft kleur door de midden gevouwen en een  halve zwarte A4 wat kleiner gesneden en als ondergrond gebruikt. De Snijmal Gefeliciteerd heb ik uit gestanst dit zijn 2 stansen die je opbouwt. Voor de achtergrond  heb ik zilver holografisch papier gebruikt en voor de letters een blauw holografisch kleurtje gebruikt. Daaronder heb ik ook nog holografisch groen Hiervoor heb ik op de achterkant van het groene papier de stans in spiegelbeeld overgetrokken zodat die er mooi onder past. 

De Gnome heb ik gestempeld en gekleurd. Dit is een heel leuk setje ik heb hier ook de andere snijmallen van voor  bijvoorbeeld kerst. Ik heb de buitenste snijmal van de gnome gebruikt om een achtergrondje voor de gnome te maken in het goud holografisch. De gnome heb ik een cupcakje gegeven. En ballonnen van een andere stans en die heb ik uit glitter papier gestanst.

De Hoera tektst heb ik gestempeld en uit gestanst. Met het stanssetje van Hoera heb ik het opgebouwd met glitter papier.

De Cijfers 70 zijn met dezelfde glitterpapier als de hoera tekst uitgestanst uit de stansen set outline cijfers. Deze kun je op verschillende manieren opbouwen. Uit dezelfde glitterpapier heb ik het woordje jaar uit gestanst met de stansen blijf kalm.

Voor het labeltje heb ik een label gebruikt uit een label pakketje van de action. De gnome heb ik ook weer gebruikt en dit keer een kadootje in zijn handen gegeven. De feestmuts heb ik uit verschillende kleuren holografisch papier gestanst en opgebouwd. ( beetje puzzelen haha)  En een mooi kaars vlammetje op zijn muts.

De cijfers zijn ook weer uit de outline cijfers gestanst uit holografisch papier en opgeplakt.

Voor het vastlijmen gebruik ik verschillende lijm soorten. Voor deze kaart heb ik ook glue sheets gebruikt. Je kan dit op je papier doen en dan stansen dan is het net een sticker. Je kan ook kleine onderdelen op de sheets doen als je een stukje van het bescherm folie omhoog haal en dan het kleine onderdeel erop leggen en even aandrukken met de bescherm folie en dan zit hier ook lijm op.

Glue sheets foto is van scrapbookdepot

e

Snijmallen A6 Gefeliciteerd ( CDSN-0123 )     (scrapbookdepot)

Stempel Gnome man ( CDST-0092 ) ( scrapbookdepot)

Snijmallen Gnome man ( CDSN-0198 )       (scrapbookdepot)

Snijmallen Gnome man set 2 Feest ( CDSN 0196 ) ( scrapbookdepot)

Grote teksten 2 Hoera  ( CDSN-0051 )

Grote teksten 2 stempel ( CDST- 0050 )

Snijmallen Hoera ( ballon gebruikt) ( CDSN-0002 )

Snijmallen outline Cijfers ( CDSN-0056 )

Snijmallen Alfabet Blijf Kalm ( CDSN- 0106 )

De stansen koop ik bij Carlijn Design Ik ben helemaal gek op de producten van Carlijn Design. Ik ben klein begonnen en nu heb ik al een leuke collectie.

Bij Scrapbookdepot bestel ik al bijna 10 jaar mijn hobbyspulletjes en ook stansen. En Carlijn Design is zo een topper dat je dus ook hier somminge van haar stansen en stempels kan kopen.

Zoals je ziet heb ik zowel Carlijn Design als Scrapbookdepot gelinkt aan de producten die zij verkopen. Ik heb dit natuurlijk overlegd en akkoord gekregen om dit te doen. Ik doe dit vrijwillige en wordt hier niet voor betaald. Bij scrapbookdepot staat mijn blog genoemd als inspirtatie blog wat ik al heel erg leuk vind. En Carlijn Design daar ben ik gewoon ook al heel lang mee bekend en ik ben zeer tevreden over haar producten en werk daar heel graag mee.

Alles wat ik plaats is non-sponsoring. Alles heb ik zelf betaald of gekregen dit zet ik er natuurlijk bij. Wat ik schrijf is mij eigen mening, en hoe ik het vind.

Leuk dat je op mijn blog bent. Abonneer je op mijn blog zodat je niks mist.

Als je contact wilt kun je mij mailen via lifeofangelz@gmail.com.

Ook kun je mij vinden op Facebook

Ik heb ook nog een andere blog: http://www.lifeofangelz.wordpress.com hier schrijf ik over van alles en nog wat. Over dagelijkse dingen en struggelingen en tips en trucks.

Bedankt voor het lezen van mijn blog en tot de volgende blog 🙂

Auteur: lifeofangelz

Ik ben Angelique 39 jaar 16 jaar getrouwd met de liefste man en samen hebben we een dochtertje van 11 jaar en een lief klein mannetje van 4 jaar. Met deze blog wil ik de dingen schrijven die in verleden zijn gebeurd, dingen die mij bezig houden zoals gezin, huishouden, hobby en mijn strijd tegen de kilo's en wat ik meemaak op een dag. In mijn eerste blogs vertel ik waarom ik ben begonnen met deze blog.

Plaats een reactie