miniatuur in blik “Traveling Carnaval”

In de zomervakantie heb ik een miniatuur in blik gemaakt het was ook weer heerlijk gepriegel maar ik heb hem in delen gemaakt en is nu helemaal af.

Hij is te koop bij de Action voor €5,95 en je hebt als je van priegelen houdt hier uren plezier van. Soms is het een beetje lastig als het niet aan elkaar wilt blijven plakken…. Maar het eind resultaat is wel weer heel gezelligH

Het doosje van het miniatuur in blik

En hierbij mijn resultaat. Het zal misschien niet helemaal zo zijn zoals het hoort maar het gaat om de plezier en omdat je het zelf kan maken kan je ook altijd je eigen draai aangeven.

Miniatuur in blik die ik zelf heb gemaakt

Door de Fybromyalgie was het wel wat lastiger maar alnog heel blij met het resultaat. Ik heb nog een blikje die aan het wachten is om gemaakt te worden maar daar wacht ik nog heel even mee en doe nu even gewoon dingetjes wat mij iets beter lukt met mijn handen. Maar komt goed heb nou al zin in de volgende uitdaging.

Misschien gaat dat toch een keer mijn hobby spullen organizen worden… geen idee ik ben gewoon aan het kijken wat de dag mijn brengt en wat ik kan doen…

Leuk dat je op mijn blog bent geweest. Het is nu even wat minder actief door wat dingen die ik aan het doen ben maar deze wilde ik gewoon alvast even delen met jullie

Kijk ook eens op mijn andere blog : lifeofangelz hier schrijf ik over mijn ( nu even niet) dagelijkse dingen en struggelingen en natuurlijk ook tips en de boodschappen challenge ben ik ook weer plannen voor aan het maken vooral nu alles zo duur wordt.

Mijn blog angelzvsdekilootjes is nu niet actief . Hier staan nu lekkere recepten op.

Ik zou het super leuk vinden als je mijn blog volgt en een like geeft zodat je niets mist van mijn blogs.

Tot de volgende blog

Auteur: lifeofangelz

Ik ben Angelique 39 jaar 16 jaar getrouwd met de liefste man en samen hebben we een dochtertje van 11 jaar en een lief klein mannetje van 4 jaar. Met deze blog wil ik de dingen schrijven die in verleden zijn gebeurd, dingen die mij bezig houden zoals gezin, huishouden, hobby en mijn strijd tegen de kilo's en wat ik meemaak op een dag. In mijn eerste blogs vertel ik waarom ik ben begonnen met deze blog.

Plaats een reactie