start opruimen hobbykast

Ik ben begonnen met opruimen van mijn hobbykast. De computerkast die ik heb omgedoopt tot hobby bureau.  Het is al iets beter maar heb nog een hoop te doen. Eigenlijk wil ik alles eruit halen en ook uit mijn andere kast om alles bij elkaar te doen en uit te zoeken, maar dat is niet echt een goed idee om te doen omdat ik daar de tijd niet voor heb en de ruimte niet. Als ik dat zou gaan doen dan ben ik denk ik wel een week ofzo bezig om het helemaal uit te zoeken en te organizen. En ik denk niet dat de rest van het gezin dit leuk gaat vinden.

Dus ik moet maar even gaan verzinnen hoe ik dit ga doen. Ik wil ook een appart tasjekoffertje maken waar mijn stencils en alles voor mijn bullet journal in zit maar dan heb ik weer wat buiten mijn kast staan en dat is ook niet de bedoeling. 

Heel veel ideeën maar ook ideeën die achteraf niet heel praktisch zijn voor hier in ons huis. Omdat wij echt een heel klein huisje( appartementje) hebben waar we met zijn viertjes in wonen kan niet alles om mijn hobby en spullen draaien.  Ik ben al heel erg verwend door manlief dat ik die computerkast heb staan zodat ik zodra ik bezig ben geweest ik de deur dicht kan doen en ik niet meer alles terug hoef te zetten zoals ik vroeger moest doen als ik aan de eettafel bezig was.

Maar het de eerste stap is in ieder geval gezet het is een kleine stap maar het is er eentje. Hierdoor kan ik steeds weer een beetje op gaan ruimen en hopelijk ooit ( ik denk dat dit nooit gebeurt bij freubelaars) een goed opgeruimd en georganiseerde hobby hoek.

Update 8 januari 2022.                                                                                   Doordat er enige tijd ( een lange tijd ) gelede een kasje omviel waar ik al eerder alles van had gesorteerd moet ik weer een gedeelte sorteren. En daar ben ik nu maar aan begonnen zodat die dingetjes ook weer hun eigen plekje hebben en ik weer een stukje verder ben in het organize en opruim proces.

sorteren…..

Update 29 januari ik ben nog druk aan het verzinnen hoe ik het graag wil en wat handig is… Omdat ik nu momenteel wat aan het kwakkelen ben (zie deze blog) gaat alles net even wat minder snel en ook het huishouden gaat iets minder snel… Maar ik kom er wel stapje voor stapje. Eerst ben ik aan het sorteren ( nog steeds) en dan ga ik op mijn gemakje kijken wat ik waar wil hebben….

ik ben hard aan het denken hoe ik mijn gereedschappen makkelijker kan opbergen waardoor ik ze ook snel en makkelijk kan pakken. Op mijn bureau en in mijn kast staat alles door elkaar en hierdoor is het vaak dingen eerst weg moeten halen voordat ik weer kan pakken wat ik nodig heb

Het is ook een beetje mijn brein haha ik ben een beetje chaotisch waardoor het ook niet altijd even handig ligt.

25 februari 2023 Vandaag nog niet heel veel verder met sorteren gekomen. Maar heb wat kaartjes tussendoor gemaakt. ( ook een paar waar ik geen foto van heb gemaakt ( sorry). Het lukt niet altijd om hele kleine priegeldingetjes te doen dan gaan mijn handen snel in staking. Maar iedere keer een beetje. Nu ben ik bezig om mijn stencils in een schriftje over te trekken zodat ik makkelijker kan zien welke ik heb. Ik wil dan ook een tab maken aan het mapje wat ik heb gemaakt zodat ik op het tabje en in het schrift een nummer of iets kan zetten. Zo kan ik makkelijk pakken en wegleggen wat ik wil gebruiken.

Vandaag 27 februari 2023 zet ik deze blog online. In een van de volgende blogs zal ik een begin maken en before en after foto’s plaatsen en proberen processen vast te leggen van wat ik doe om te organizen of dingen voor mij overzichtelijk te maken door dingen vast te leggen in een schrift of boekje

LifeofAngelz is mijn andere blog waar ik over dagelijkse dingen schrijf. En binnenkort ook recepten op ga delen.

Bedankt dat je op mijn blog bent. Abonneer je zodat je geen blog meer mist en mijn reis in het opruimen en organizen van mijn hobby hoekje.

Op Facebook kun je mij vinden en lid worden hier plaats ik ook dat er een blog online komt.

Via lifeofangelz@gmail.com kun je contact opnemen met mij voor vragen opmerkingen enz.

**NB mijn blogs zijn non-sponsoring. Alles wat ik gebruik is zelf aangeschaft of heb ik gekregen voor verjaardag enz. Wanneer ik iets heb gekregen zet ik dit erbij. Alles wat ik vertel is vanuit mij zelf en mijn eigen mening. Ik ben geen professional maar schrijf eerijk vanuit mijzelf.

Auteur: lifeofangelz

Ik ben Angelique 39 jaar 16 jaar getrouwd met de liefste man en samen hebben we een dochtertje van 11 jaar en een lief klein mannetje van 4 jaar. Met deze blog wil ik de dingen schrijven die in verleden zijn gebeurd, dingen die mij bezig houden zoals gezin, huishouden, hobby en mijn strijd tegen de kilo's en wat ik meemaak op een dag. In mijn eerste blogs vertel ik waarom ik ben begonnen met deze blog.

Plaats een reactie