Verjaardagskaartje voor ons moppie

Ons moppie is 1 augustus 12 jaar geworden. Wat gaat de tijd hard, waar is de tijd gebleven zeg.

Maar bij een verjaardag hoort natuurlijk een kaartje. Dus ik ben weer mijn creakast ingedoken om een kaartje voor C te maken. En dit is het resultaat geworden.

die stickers zitten er op om de naam niet zichtbaar te maken…D

Ik heb verschillende snijmallen gebruikt voor de letters op de kaart. De volgende mallen heb ik gebruikt:

  • Hoera Memory box Typewriter Upper Alphabet Set style no. 98367
  • C….. – Alfabet van Marianne design  COL1350
  • 12 met de outline cijfers CDSN-0056 van Carlijn Design
  • Jaar Alphabeth & numbers #3 van Joycrafts 6002/0141

Het vossengezicht is een stencil van de Action van een tijd geleden. Deze is helaas niet meer te krijgen in de action winkels voor zover ik weet. Om de vos te maken heb een kras blok gebruikt. Ik heb een magneetbord gebruikt hier het krasvel en het stencil opgelegd en vastgezet met magneten. Met behulp van de Lab31 schoonmaakborstel van de action ( €0,99 ) heb ik het kraslaagje weggekrast en zo de vos gemaakt.

Ik heb over de vos Glossy accents gedaan om het te beschermen dat het niet gekrast kon worden de zwarte lijnen en om het een mooi effect te geven. Glossy accents is te krijgen bij scrapbook depot en cloud 9 crafts

Dit is de Lab31 schoonmaakborstel van de action voor €0,99

De binnenkant van de kaart heb ik ook met wat stans letters gedaan.

  • Hoera – Marianne Design Collectable Hoera-COL1348
  • 12 outline cijfers CDSN-0056 van Carlijn Design
  • Jaar – Alphabeth&numbers #3 van Joy crafts 6002/0141

Ze vond het een mooie kaart en was er blij mee. Net als met haar kado’s die ze heeft gekregen. Ze is flink verwend…

Kijk ook eens op mijn ander blogs:

Lifeofangelz op deze blog schrijf ik over van alles en nog wat dit is een blog waar ik tips geef dingen uit wil proberen en erover schrijf, mijn dagelijkse dingen en struggelingen enz.

Angelzvsdekilootjes hier staan lekkere recepten op en is de bedoeling om reis om af te vallen te plaatsen. Dit is nog niet helemaal gelukt en deze blogsite is nog niet up to date verder. Maar de oude blogs kun je hier al wel lezen.

Mijn blogs zijn non sponsoring en alles wat ik gebruik is zelf betaald. Wanneer ik iets heb gekregen of uit mag testen zet ik dit erbij. Alles wat ik schrijf is mijn eigen bevinding, mening en hoe ik het doe.

Volg mijn blogs om op de hoogte te blijven wanneer er nieuwe blogs online komen. En geef mijn blogposts een Like ( sterretje).

Als je vragen en of opmerkingen hebt kun je mij altijd mailen via lifeofangelz@gmail.com

Super leuk dat je op mijn blog was en tot de volgende blog

Auteur: lifeofangelz

Ik ben Angelique 39 jaar 16 jaar getrouwd met de liefste man en samen hebben we een dochtertje van 11 jaar en een lief klein mannetje van 4 jaar. Met deze blog wil ik de dingen schrijven die in verleden zijn gebeurd, dingen die mij bezig houden zoals gezin, huishouden, hobby en mijn strijd tegen de kilo's en wat ik meemaak op een dag. In mijn eerste blogs vertel ik waarom ik ben begonnen met deze blog.

Plaats een reactie