Begin miniatuur Enchanted Forest

Ik kon toch niet langer wachten mijn volgende miniatuur projectje te starten….

Dit keer het miniatuur blikje Enchanted Forest (bij de action vandaan)

Het begon al goed met gepriegel met een huisje in elkaar zetten maar dit is toch wel gelukt ( een stukje een beetje scheef maar dat vind ik niet erg dat maakt het toch weer net even een beetje betoverend.

Het bedje was helemaal een gepriegel… Het is niet groter dan mijn bovenste vingerkootje dekentjes erbij en een kussentje. Door dat het echt zo ieniemini was lukte de deken niet helemaal zo als het moest maar het zit en ik ben er blij mee.

bedje is net zo groot als mijn vingerkootje

Dit is het huisje

Het huisje zit nu in elkaar bedje staat erin, openhaard, tafel met stoelen en een wandplankje. Dit was weer een lekker gepriegel.

Ik kan het nog niet zo lang doen ivm mijn fybromyalgie. Maar ik vind het zo heerlijk om te doen. Helaas duurt het alleen wat langer om te maken maar dan heb ik er langer plezier van het maken denk ik maar.

Wanneer het gaat doe ik iedere keer een beetje. Doordat de dagelijkse dingen ook gewoon doorgaan lukt het me niet altijd iets te freubelen.

Daarom wil ik een soort van projectjes starten, en bij elkaar houden zodat als ik niet kan priegelen ik dan misschien een kaartje ga maken vooral nu we weer dat koudere weer gaan krijgen, de kerst spulletjes weer in de winkels liggen, kan ik kerstkaarten gaan maken.

In mijn memory bullet kan ik ook wat bezig zijn. Maar door de ontploffing van spullen in mijn knutselkast is het nog een beetje zoeken in de chaos. Maar er komt een tijd als alles een beetje in huis is gedaan dat ik mijn kasten onder handen kan nemen en het kan organizen naar mijn zin. Maar dit duurt nog wel even ben ik bang.

Maar er zijn genoeg dingen die ik kan doen, alleen even de puf en de tijd weer gaan vinden omdat ik ook met manlief wel eens een serie ga kijken of als ik erg moe ben dan kan ik ook niet freubelen.

Ik hou jullie ook op de hoogte over mijn miniatuur projectje. Maar wilde al wat laten zien omdat ik momenteel niet veel content heb voor mijn freubel blog ivm dat ik niet heel veel heb gemaakt.

Op mijn blog LifeofAngelz staan tips en tricks mijn bevindingen en mening over producten wanneer ik probeer en gewoon wat dagelijkse dingen.

Op angelzvsdekilootjes hier staan recepten op en een begin van mijn strijd tegen de kilootjes die momenteel een beetje stil staat.

wil je niks missen dan kun je op mijn blog(s) aboneren.

Alles op mijn blogs is non sponsoring alles heb ik zelf aangeschaft. Mijn meningen en de dingen die ik schrijf zijn echt mijn eigen eerlijke mening hoe ik iets ervaar. Wanneer ik iets gekregen heb dan zet ik dit erbij.

Bedankt dat je op mijn blog bent en tot de volgende blog.

Auteur: lifeofangelz

Ik ben Angelique 39 jaar 16 jaar getrouwd met de liefste man en samen hebben we een dochtertje van 11 jaar en een lief klein mannetje van 4 jaar. Met deze blog wil ik de dingen schrijven die in verleden zijn gebeurd, dingen die mij bezig houden zoals gezin, huishouden, hobby en mijn strijd tegen de kilo's en wat ik meemaak op een dag. In mijn eerste blogs vertel ik waarom ik ben begonnen met deze blog.

Plaats een reactie