Lekker verwend

Ik heb echt een paar maanden erover gedaan om mijn verjaardagskadootjes en kerstkadootjes uit te zoeken maar ook dit jaar is het weer gelukt haha.

Voor mezelf voorgenomen om wanneer ik iets zie wat ik wil hebben maar gelijk op te schrijven of in mijn digitale lijstje te zetten.

Wat heb ik allemaal gehad? Heel veel haha

Van mijn vader had ik geld gehad en daar heb ik een Stanley quencher tumbler voor gekocht dit is het enige wat wat minder creatief is maar wel handig is als ik lekker aan de freubel ben. Het is een thermosbeker die je drinken of heel lang warm houdt of heel lang koud, er zit een rietje in dus makkelijk neer te zetten als je freubelt. Er zit ongeveer 1,2 liter in dus 2 van deze bekers leeg drinken en je hebt je 2 liter binnen.

dit is nu echt mijn favoriete beker

Voor de rest heb ik van mijn schoonvader potjes inkt gekregen om mijn vulpennen te vullen en met mijn kroontjes pennen te schrijven. Hier ben ik vergeten een foto van te maken ( oops sorry) zodra ik de foto heb plaats ik het hierbij

Van mijn schoonzus heb ik zoals je in de vorige blog kon lezen een waxseal set gekregen daar heb ik de kerstkaartjes al meegemaakt.

de wax parels zijn metallic echt heel mooi

Mijn nichtje had een set van Dutch Doobadoo gekocht voor me zo lief van haar.

Van mijn broer heb ik een grote set van 48 brush en fineliners gehad ( van die 2 in 1)

( OVan een Collegaatje had ik eigenlijk een miniatuur in blik gekregen maar die had ik al, toen heeft dochterlief het omgeruild ( omdat ik ziek op bed lag) voor liquid water colour verf. Mijn collegaatje had al een bonnetje erbij gedaan voor als ik het miniatuur blik al had. En natuurlijk heb ik het ook even overlegd met haar en toen zei ze als je er maar iets van hebt waar je blij van wordt en wilt hebben.

Met Halloween heb ik mijn verjaardag gevierd toen heb ik een trui en een kleurboek gehad, een vergrootglas met licht en een PennenSet van FaberCastell grip. ( hier heb ik over geschreven in een andere blog zie hier om de blog te lezen van mijn Halloween feestje waar ik de kadootjes ook bij heb geplaatst

Van manlief heb ik Nuvo brush script pennen gehad hiermee kun je handletteren, kleuren en zelfs kun je hiermee het waterverf effect krijgen als je met water werkt. Een ceramic hobby mesje in pen vorm dus een klein handig mesje en het ziet eruit alsof het zo een vulpotlood is. Ook heb ik de Deckle cutter ( zie vorige blog, deze heb ik ook gebruikt voor de kerstkaartjes). En van Nuvo heb ik ook een setje met Aquaflowpens gehad, dit zijn een soort van water brushes ( kwastjes waar je water in doen en dan aan de slag kan) maar dan met soort van vloeibaar waterverf en deze kun je met een een gewone waterbrush weer lichter maken. En dan nog een klein gedeelte bijgelegd bij mijn Stanley beker.

De Nuvo brush script pennen
Nuvo Aquaflow
deze kwastjes zijn om bijvoorbeeld stencils met kleine stukjes te beinkten
Deckle cutter zo leuk om kaartjes net af te maken.

Voor kerst ben ik ook flink verwend. Ik heb een waxsealzegel gehad die echt heel mooi is met een een zon en maan en allemaal dingetjes eromheena en een set met vormpjes waar je het wax ingiet zodat je een mooie vorm met je waxseal stempel krijgt. En een mooie houder om de waxseal stempels op te draaien om te gebruiken.

De vormpjes om de wax in te gieten, een rubber onderzettertje om de waxseals op te maken, de mooie luxe houder voor de waxstempels erop te doen en de waxstempel
Gelijk ook natuurlijk de waxstempel uitgeprobeerd met zo een vormpje niet helemaal gelukt maar hij is wel gaaf

Van mijn papa heb ik alle 7 nips voor mijn Faber Castell grip vulpen gekregen (de vulpen die ik voor mijn verjaardag van een vriend heb gekregen) voor deze vulpen heb je verschillende opzetstukjes zodat je er een kalligrafie pen heb en een vulpen met een iets dunner of dikker puntje. De pennen set die vind ik zo lekker schrijven dat ik de opzetstukjes ( nips) van deze pen wilde hebben.

de dopjes van de vulpen nibs heb ik er tussen gezet anders rolde ze de hele tijd om. Het zijn verschillende nibs van extra fijn tot dikker en een aantal kalligrafie nibs. Dus heb ik wat om uit te proberen. Ik moet wel zeggen deze pen schrijft echt heerlijk is een lichte pen maar de greep is heel fijn.

Van manlief de kerstman heb ik van Derwent de waterbrushes gekregen in 3 verschillende diktes een dunne, een wat dikkere en een platte kwast. Dit is een set van 3. En ik heb ook gekregen wat al lang op mijn lijstje staat en dat is de Tim Holtz guilotine cutter maar dan de 12,5 inch hier kan ik zonder problemen de scrapbookblaadjes snijden en de a4 papier snijden. Bij deze guilotine cutter kun je hem opbergen zonder handvat en opzetstukje waardoor hij wat compacter is ( voorzover dat kan met zo een grote snijmachine). Ik ben echt helemaal happy met wat ik dit jaar heb gehad.

Derwent water brushes. Heb een aantal goede waterbrushes maar heel veel van de action gewoon en ik wilde een ruime set hebben met goede aqua brushes
dit is een redeljike “Compacte” guillotine snijder hij is licht en handelbaar

En mezelf ook nog eens verwend toen ik even naar een 2e handswinkel ging, ik heb daar een paar weken geleden een pennen set van Rotring rapidomat gezien, hier zat alleen geen sticker op dus ze wisten de prijs niet, dus hebben ze hem apart gezet. Hier zitten 9 verschillende opzet stukken op van 0,1 tot 1,2 mm de 0,3 zit er 2 keer in. De vullingen kan je zelf vullen met inkt en de opzetstukken kun je op de pen draaien zoals een vulpen, ze zitten in een grote houder. Het zijn technische tekenpennen uit de jaren 80 als ik het goed heb en ik heb hier een hele mooie prijs voor betaald slechts €4,00. Ik heb ze helemaal schoongemaakt en gevuld en ze doen het allemaal. Zelfs dochterlief is jaloers en probeert hem al toe te eigenen door te zeggen als ik jou nou die €4,00 geef dan mag ik hem wel hebben he hahaha … Dus ik kon dit niet laten staan.

Gevuld met inkt nadat ik ze schoon had gemaakt. Even schudden ( kwam ik later achter) en ze doen het van 0,1 mm tot 1,2

Al met al flink verwend…

Nu maar een lijstje gaan maken met wat ik wil hebben en dit bij houden zodat ik wanneer ik kadootjes moet vragen dat ik het weet en dan niet zolang bezig hoef te zijn om mijn eigen kadootjes te bestellen. ( ook al zal dat altijd wel een beetje lastig zijn omdat ik nogal een klein twijfelkontje ben

Bedankt dat je op mijn blog bent geweest. Kijk ook eens op mijn andere blogs:

lifeofangelz hier blog ik over dagelijkse dingen geef ik tips en probeer ik dingetjes uit. Ook wil ik de challenge weer op gaan pakken om met weinig geld boodschappen te doen en lekker eten op tafel te zetten.

angelzvsdekilootjes op deze blog wil ik wanneer het allemaal weer lukt mijn strijd tegen de kilootjes gaan bloggen. Nu staan er ook wat recepten op en nog wat oude blogs die ik gemaakt heb. Ook heb ik een nieuwe aanwinst in de keuken die ik aan het uitproberen ben en dan volgen ier ook zeker recepen mee.

Mijn blogs zijn non-sponsoring ik betaal alles zelf mits ik iets heb gekregen dan zet ik dit erbij. Wat ik schrijf is mijn mening en hoe ik dingen ervaar.

Bedankt en tot de volgende blog ( volg mijn blogs om zo niets te missen.

Auteur: lifeofangelz

Ik ben Angelique 39 jaar 16 jaar getrouwd met de liefste man en samen hebben we een dochtertje van 11 jaar en een lief klein mannetje van 4 jaar. Met deze blog wil ik de dingen schrijven die in verleden zijn gebeurd, dingen die mij bezig houden zoals gezin, huishouden, hobby en mijn strijd tegen de kilo's en wat ik meemaak op een dag. In mijn eerste blogs vertel ik waarom ik ben begonnen met deze blog.

Plaats een reactie