Traktatie C

Ook ons meiske mocht nog een keer trakteren. Omdat zij in de zomervakantie jarig is en ze na de zomervakantie naar de middelbare school gaat, wilde ze nog een keertje trakteren in haar eigen klas.

Omdat ik voor X ook doosjes had gemaakt ging deze traktatie ook in een keer door. Ik merkte dat ik achter steeds meer dingen kwam dat ik dacht ow wow zo kan ik het ook doen dan ben ik niet zo lang bezig.

Ze wilde een zwart doosje met Stranger Things erop uit eindelijk is het een soort van ouderwetse tv geworden.

Ik heb zwart A4 karton gebruikt bij de Wibra vandaag voor 20 blaadjes betaalde ik 1,29. Deze heb ik tot 8 inch x 8 inch gesneden. Toen met mijn Martha Stewart scoring board rillijntjes gemaak op 2 inch en 6 inch toen gedraaid en nogmaals op 2 inch en 6 inch rillijntjes gemaakt en deze gevouwen en met een vouwbeen ( bij cloud 9 crafts hebben ze ook vouwbenen ( bone folders) een scherpe vouwlijn gemaakt. dan knip je een stukje in zodat je een flapje heb en het doosje vast kan maken, dit doe ik met dubbe zijdig tissue tape en wat lijm.

Voor de deksel moet je het papiertje iets van de kant af leggen ( bij scoringboard van Martha Stewart is dit zo) en rillijntjes gemaakt op 2 inch en 6 1/8 inch toen blad weer gedraaid en toen weer op 2 inch en 6 1/8 inch. Bij het dekseltje heb ik voordat ik het heb gevouwen aan alle 4 de kanten zo gesneden dat er nog 1 inch over is dus dat de deksel het doosje niet overlapt. dan inknippen een stukje en dan de flapjes ook weer aan de binnenkant vast plakken met tissue tape en lijm.

Tissue tape of dubbelzijdig tape heb je in verschillende soorten en maten en ook verschillende plak sterktes. Die van de action gebruik ik meestal voor traktaties enz. omdat de traktaties meestal niet zo heel lang bewaard blijven en wat goedkoper is en je hebt er best wat nodig bij traktaties. Bij kaarten maken gebruik ik die van de action niet meer omdat in de loop van de tijd de tape er doorheen komt alsof het schimmelt dus ik gebruik bij kaarten meestal dubbelzijdige tape uit de hobby winkel vandaan.

Voor de antennes heb ik een paperclip gebruikt en deze omgevouwen. Op de uiteinde van de antennes heb ik een bolletje gemaakt ( is niet op deze foto te zien want heb van het eind resultaat geen foto gemaakt) met pearl drops.

Het beeldscherm heb van google een plaatje gezocht en uitgeprint en op geplakt. En Stranger Things logo komt ook van google af wel heb ik het extra ingekleurd om de kleuren iets meer eruit te laten komen.

De knoppen heb ik met een pons uitgeponst en met een dun zwart strookje afgewerkt. De knoppen heb ik vast geplakt met glue dots. Er zijn verschillende maten glue dots bij scrapbookdepot en bij cloud 9 crafts zijn ze te koop

Verschillende linkjes naar een scoring board. Cloud 9 crafts hebben ze een scoring board van We R memory Keepers. Bij Scrapbookdepot hebben ze van Vaessen een scoring board. Er zijn verschillende maten en merken hiervan te koop.

Super leuk dat je op mijn blog bent. Abonneer je en mis geen blog.

Kijk ook eens bij mijn andere blogs.

Lifeofangelz hier schrijf ik dingen over het dagelijkse leven, tip en tricks en dingen waar ik tegenaan loop. Ook deel ik mijn ervaringen over endometriose , fybromyalgie en ADHD .

angelzvsdekilootjes deze blog is momenteel niet zo actief ik ben nog even aan het kijken hoe ik deze ga invullen. Maar hier wilde ik mijn tips, recepten en struggelingen met afvallen delen.

Al mijn blogs zijn non- sponsoring. Alles heb ik zelf gekocht. Wanneer ik iets heb gekregen of iets mag uitproberen zet ik het erbij. De hobby winkels die ik benoem heb ik gevraagd of ik links naar hun sites mocht gebruiken en dit is akoord gevonden. Zoals ik al zei mijn blogs zijn non sponsoring en ik krijg hier niets voor. Ik doe dit met veel plezier en hoop ooit samennewerkingen te mogen doen, maar tot die tijd doe ik het op deze manier.

Op Facebook kun je mij ook vinden. Hier zet ik neer wanneer ik een blog online heb gezet.

Als je contact met mij wilt opnemen kan dit via lifeofangelz@gmail.com..

Bedankt en tot de volgende blog

Auteur: lifeofangelz

Ik ben Angelique 39 jaar 16 jaar getrouwd met de liefste man en samen hebben we een dochtertje van 11 jaar en een lief klein mannetje van 4 jaar. Met deze blog wil ik de dingen schrijven die in verleden zijn gebeurd, dingen die mij bezig houden zoals gezin, huishouden, hobby en mijn strijd tegen de kilo's en wat ik meemaak op een dag. In mijn eerste blogs vertel ik waarom ik ben begonnen met deze blog.

Plaats een reactie