Minecraft traktaties en Verjaardag

18 Mei werd ons kleine manneke alweer 6 jaar en ook dit jaar mocht hij kiezen wat voor traktatie hij wilde voor school.

Het werd een traktatie van Minecraft. Dus ja ik ben allemaal plaatjes van Minecraft gaan opzoeken op internet en heb er mijn eigen gooi aangegeven.

De A4 linnenpapier blokken heb ik voor het kartonnetje gebruikt wat boven het snoepzakje komt. Ik zat eerst te denken om verschillende kleuren kartonnetjes te maken totdat ik ineens het idee kreeg een grasblok van minecraft te proberen dus op het creme kleurige papier heb ik een stukje bruin en daarbovenop een stuk groen gedaan en alles is gesneden met de Tim Holtz deckle guillotine cutter.

De creepers ( groene blokken) had ik uitgeprint maar ik was niet echt tevreden over de kleur dus ik had bij de Action een licht groene verf gehaald en ben ik die vierkantjes gaan verven. Ook het gezichtje heb ik overnieuw gedaan. De letters Hoera X… 6 Jaar heb ik met een minecraft fond in word gemaakt. Deze heb ik in het groen uitgeprint maar met een zwarte fineliner de buitenkant overgetrokken.

De achterkant van de traktatie heb ik met boekenlegger plaatjes van internet uitgeprint en erop geplakt

De zakjes zijn kaartzakjes van de Action. Hierin heb ik een springkikker, stickervelletje losse dino sticker een lolly, snoepjes, bellenblaasje, chocolade voetbal, snoephamburger, een herbruikbare ijsblokje en een ballon. Het bellenblaasje heb ik in een ziplock zakje gedaan die ik heb kleinergemaakt met een lamineer apparaat om zakjes dicht te maken waar voedsel inzit.

Het kartonnetje heb ik, nadat ik het zakje gevuld had met de inhoud,  beplakt met dubbelzijdige tape op allebei de binnenkanten en het zakje ook dichtgeplakt met het plakstripje en toen was de traktatie klaar

Voor de juffen en meesters wilde hij heel graag slakken trakteren dus heb ik met rolcake het slakkenhuis gemaakt het slakje van Peepz marshmallows en poky sticks als voelsprieten. Het was wel even een gefrutsel in de vroege ochtend.

In de woonkamer had ik ook een minecraft thema gedaan op voor op zijn verjaardag. Van alles uitgeprint en uitgeknipt en her en der opgehangen. Ook blokjes slingers gemaakt door blokjes te vouwen en dit aan een kortje te hangen…

en de keukenkastjes hadden ook iets van Minecraft want deze zitten in de woonkamer dus ook versierd.

Hij is ook erg verwend en nagenoeg alles wat hij gekregen had was van minecraft. Van ons 2 shirts, rietjesbeker, eettrommel, dekbed, en een knuffeltje van zijn zus, allemaal minecraft. ook kreeg hij van ons een klein autootje die als hij crasht uit elkaar schiet. En een volkswagenbus nachtlamp want naast minecraft is hij al heel lang volkswagen busjes gek. Hij heeft in zijn raamkozijn een hele rits met volkswagen busjes en volkswagen autootjes.

Ook kreeg hij Minecraft lego pakketjes en een Lego pakket om zelf dingen te maken en een grote plaat van lego. Een tassenset van minecraft met rugtas, lunchtas, gymtas en etui. Een shirt van de efteling met achterop wie dit leest is gek. Een tekenblok en nog een autootje.

Op zijn kinderfeestje kreeg hij minecraft boekje, bellenblaas setje met autootjes waar een mini volkswagen busje in zit een stoere volkswagen auto, lego van ninjago hand skateboard met een stukje om een skatepark te maken.

ook kreeg hij wat centjes voor zijn verjaardag en daar gaan we nog iets voor halen.

Al met al is hij flink verwend!

Vond het wel jammer dat de traktaties afwaren maar goed nu eerst wat dingen opruimen in huis en dan eens kijken wat voor knutselproject ik weer ga doen.

Ik ben op mijn blog niet erg actief geweest ik hoop dat wel weer te worden… Maar ik ben momenteel nog met van alles en nog wat bezig.

Leuk dat je op mijn blog bent. Abonneer je op mijn blog(s) zodat je niks mist.

Lifeofangelz is mijn andere blog waar ik schrijf over dagelijkse dingen, tips en tricks deel en ervaringen over van alles en nog wat schrijf van boodschappen, uitproberen van dingen tot aan gezondheid.

Angelzvsdekilootjes is een blog waar ik over mijn strijd tegen de kilootjes schrijf ( wat nu even helemaal stilstaat) en ook lekkere recepten op schrijf.

Al mijn blogs zijn non-sponsoring alles wat ik gebruik en waar ik over schrijf  heb ik zelf aangeschaft, zijn mijn ervaringen en hoe ik dingen doe.

Tot de volgende blog.

Auteur: lifeofangelz

Ik ben Angelique 39 jaar 16 jaar getrouwd met de liefste man en samen hebben we een dochtertje van 11 jaar en een lief klein mannetje van 4 jaar. Met deze blog wil ik de dingen schrijven die in verleden zijn gebeurd, dingen die mij bezig houden zoals gezin, huishouden, hobby en mijn strijd tegen de kilo's en wat ik meemaak op een dag. In mijn eerste blogs vertel ik waarom ik ben begonnen met deze blog.

Plaats een reactie